Suoramarkkinointi auttaa tavoittamaan asiakkaasi tehokkaasti

Suoramarkkinointi meidän kauttamme kätevästi alusta loppuun: suunnittelemme kanssasi oikean kohderyhmän, tilaamme osoiterekisterin, tulostamme ja tuotamme suoramarkkinoinnissa käytettävät materiaalit sekä hoidamme postituksen.

Suoramarkkinointi eli suoramainonta voi olla joko osoitteetonta tai osoitteellista jakelua – mikä ikinä tarpeesi onkaan. Meillä jokainen projekti suunnitellaan juuri asiakkaan vaatimusten mukaan ja toteutetaan ensiluokkaisesti!

Näin suoramainonta toimii

1

Ota yhteyttä JP Postituksen ammattilaisiin 

2

Käymme läpi tarpeesi ja annamme ehdotukset suoramarkkinoinnin toteutuksesta 

3

Toimitamme tarjouksen ja sovimme aikataulusta 

4

Aineiston toimitus sähköisessä muodossa 

Suoramarkkinointi osoitteella tai alueelle kohdistetusti

Osoitteellinen suoramarkkinointi on vastaanottajan nimellä kohdistettua suoramainontaa. Tämä on helppo tapa saada yrityksellesi uusia asiakkaita tai mainostaa jo olemassa oleville asiakkaillesi.

Osoitteeton suoramarkkinointi pystytään kohdistamaan postinumeron tarkkuudella. Jos yrityksesi haluaa tavoittaa kaikki oman alueen potentiaaliset asiakkaat, on osoitteeton suoramainonta sinulle erinomainen, kustannustehokas ratkaisu.

Suoramarkkinointi on helppo rajata tiettyyn kohderyhmään

Suoramarkkinointi voidaan rajata tiettyyn kohderyhmään, jolloin tavoitat aidosti potentiaaliset asiakkaat. Analysoimalla asiakasrekisterisi, voit määritellä tyypillisen asiakkaasi ja suoramarkkinoinnin kohderyhmän erittäin tarkasti. Poimimme kohderyhmääsi vastaavat osoitteet muun muassa väestörekisteristä, yritysrekisteristä ja ajoneuvorekisteristä.

Suoramarkkinoinnin toimintakriteereinä voivat olla muun muassa sukupuoli, ikä, asuinalue, asuinmuoto, muuttoajankohta, automerkki tai -malli sekä auton katsastusaika. Yrityksissä kriteerit ovat esimerkiksi toimiala, liikevaihto, henkilöstön määrä ja toimialue.

Postitse tapahtuva markkinointi on tehokasta

Kuluttajat altistuvat kaikenlaiselle mainonnalle päivittäin sosiaalisessa mediassa, televisiossa, radiossa ja lehdissä. Mainos on usein hyvin helppo jättää huomiotta tai sen voi kelata yli. Postitse tapahtuva markkinointi eli suoramarkkinointi varmistaa, että vastaanottaja varmasti huomaa mainoksen.

Jos mainos on kiinnostava, ja vastaanottaja lukee sen sisällön, kokemuksesta tulee positiivinen. Mainosten välittämät positiiviset tuntemukset saavat vastaanottajan harkitsemaan tuotteen tai palvelun hankkimista todennäköisemmin.

Painettu ja postitettu mainos antaa myös monia mahdollisuuksia luovaan markkinointiin. Mainokseen voidaan esimerkiksi painaa alennuskoodi, jonka haluat antaa vain tietylle kohderyhmälle. Painossa käytettävät erilaiset erikoisefektit antavat mainokselle uniikin ulkonäön.

Suoramarkkinointi kokonaisena ketjuna yhdeltä toimijalta

Suoramarkkinointi kaikkine vaiheineen onnistuu meidän kauttamme kätevästi ja kustannustehokkaasti. Suunnittelemme kanssasi kohderyhmän, tulostamme tai painamme aineiston ja postitamme materiaalit perille asti.

Jos haluat erottua joukosta ja tavoittaa asiakkaasi, ota meihin yhteyttä. Toimimme asiakaslähtöisesti ja autamme sinua etsimään tarpeeseesi parhaan ratkaisu. Kun haluat asiantuntevaa ja mutkatonta palvelua, ota meihin yhteyttä!