Kyselyt ja tutkimukset

Toteutamme kysely- ja markkinointitutkimukset vankalla kokemuksella alusta loppuun. Halutessasi saat tutkimuksen avaimet käteen -periaatteella: toimitat meille aineiston ja me hoidamme loput aina valmiiseen dataan asti.

Olemme mielellämme mukana myös tutkimuksen suunnitteluvaiheessa. Meillä on laaja kokemus tutkimusten suunnittelusta ja ratkaisemme ongelmia asiakaslähtöisesti. Yksinkertaisesti sanottuna, tiedämme mitkä jutut toimivat.

Hyvin tehty kyselytutkimus tuottaa aidosti vertailukelpoista tietoa, jota voidaan käyttää päätöksenteon tukena, tai osana laajempaa tutkimusta. Vääristymien välttämiseksi tehtävän toteuttamisessa kannattaa aina käyttää apuna alan kokenutta ammattilaista.

Tulostamme tutkimuksen materiaalit, yrityksen logolla ja ilmeellä varustellut lomakkeet, liitteet ja kirjekuoret. Kuoritamme ja työstämme materiaalit automaattisesti Postin vaatimaan muotoon ja postitamme lähetykset puolestasi. Vastaanotamme myös palautuskuoret ja käsittelemme vastaukset niin, että sinä saat valmiin datan haluamassasi muodossa.

Kertakyselyt ja seurantatutkimukset

Toteutamme sekä kertaluonteiset kysely- ja markkinointitutkimukset että monen kymmenen vuoden seurantakyselyt.

Oikealla kohderyhmällä tavoitat uusia ja vanhoja asiakkaita

Osoiterekisterin suunnittelussa kohderyhmän segmentointi on olennaista, jotta markkinointiviestisi tavoittaa oikeat henkilöt. Autamme suunnittelemaan osoitereksiterisi niin, että yrityksesi voi keskittyä niihin asiakasryhmiin, jotka ovat liiketoiminnan kehittymisen kannalta aidosti tärkeitä.

Tarvittaessa suunnittelemme kokonaan puolestasi oikean kohderyhmän ja hoidamme osoiterekisterit kerralla kuntoon. Oikeanlaisella asiakassegmentoinnilla tavoitat asiakkaasi tehokkaasti ja kohdennat markkinoinnin asiakasprofiiliasi parhaiten vastaaville yrityksille tai kuluttajille. Voit toimittaa meille jo olemassa olevan rekisterisi analysoitavaksi ja päivitettävksi tai voimme etsiä parhaat uudet potentiaaliset asiakkaat puolestasi. Joka tapauksessa olemme kohderyhmäsuunnittelun ammattilaisia ja lupaamme löytää oikeat osoitteet, jotta viestisi tavoittaa oikeat henkilöt.

Kohderyhmä voi koostua myös yrityksistä. Kohdeyrityksiä on mahdollista segmentoida kymmenillä segmentointikriteereillä. Segmenttiä voi rajata esimerkiksi alueen, toimialan, henkilöstömäärän, liikevaihdon, yrityksen tunnuslukujen tai luokitustietojen perusteella. Segmenttiin voi poimia esimerkiksi kaikki tietyn toimialan yhden tai kahden hengen yritykset, jotka toimivat tietyllä maantieteellisellä alueella. Autamme mielellämme oikean kohderyhmän löytämisessä olemassa olevien tai kokonaan uusien pontetiaalisten asiakkaiden joukosta.

Asiakasrekisterit ja rekisterien päivitys

Osoiterekisterit kannattaa ehdottomasti päivittää ennen suurta markkinointia, postitusta tai suoramarkkinointikampanjaa. Jos asiakasrekisterisi on vuodenkaan vanha, tiedot saattavat olla monen kohdalla vanhentuneet.

Asiakasrekisterin päivityksellä säästät postimaksuissa ja painokustannuksissa: postitat viestisi vain olemassa oleviin osoitteisiin. Päivitämme sekä kuluttaja- että yritysosoiterekisterit.