Osoiterekisterit

Tarvitsetko uusia asiakkaita tai kaipaavatko käyttämäsi osoiterekisterit päivitystä?

Tarvittaessa suunnittelemme kokonaan puolestasi oikean kohderyhmän ja hoidamme osoiterekisterit kerralla kuntoon. Oikeanlaisella asiakassegmentoinnilla tavoitat asiakkaasi tehokkaasti ja kohdennat markkinoinnin asiakasprofiiliasi parhaiten vastaaville yrityksille tai kuluttajille. Voit toimittaa meille jo olemassa olevan rekisterisi analysoitavaksi ja päivitettävksi tai voimme etsiä parhaat uudet potentiaaliset asiakkaat puolestasi. Joka tapauksessa olemme kohderyhmäsuunnittelun ammattilaisia ja lupaamme löytää oikeat osoitteet, jotta viestisi tavoittaa oikeat henkilöt.

B2B osoiterekisterit

Voit valita kohdeyritykset osoiterekisteriin erilaisilla kriteereillä, esimerkiksi yrityksen toimialan, henkilöstömäärän tai liikevaihdon perusteella.

Yritysosoitteita on mahdollista täydentää myös päättäjätiedoilla.

Yritysten segmentointi

Kohdeyrityksiä on mahdollista segmentoida kymmenillä segmentointikriteereillä. Segmenttiä voi rajata esimerkiksi alueen, toimialan, henkilöstömäärän, liikevaihdon, yrityksen tunnuslukujen tai luokitustietojen perusteella. Segmenttiin voi poimia esimerkiksi kaikki tietyn toimialan yhden tai kahden hengen yritykset, jotka toimivat tietyllä maantieteellisellä alueella. Autamme mielellämme oikean kohderyhmän löytämisessä olemassa olevien tai kokonaan uusien pontetiaalisten asiakkaiden joukosta.

B2C kuluttajarekisterit

Digi- ja väestötietoviraston osoiterekisteri

Digi- ja väestötietoviraston osoitteista voimme määritellä kohderyhmän esimerkiksi iän, sukupuolen, lasten lukumäärän, kielen, paikkakunnan, asumismuodon tai rakennustietojen perusteella. Kohderyhmä voi olla vaikkapa lapsiperheet, mökkiläiset, muuttajat tai vaikkapa kaikki 40-60 vuotiaat miehet, jotka asuvat öljylämmitteisessä omakotitalossa.

Traficom ajoneuvorekisteri

Liikenteeseen ja ajoneuvoihin liittyvät osoiterekisterit tarjoaa Liikenne- ja viestintäviraston Traficom. Ajoneuvorekisterin tietoja voi hyödyntää mm. ajoneuvon merkin, mallin, iän, katsastusajankohdan tai käyttövoiman perusteella. Markkinoinnin voi kohdentaa joko omistajalle tai haltijalle.

Asiakasrekisterin päivitys

Oletko kerännyt asiakkaidesi yhteystietoja ja sinulla on jo olemassa oma asiakasrekisteri? JP Postitus hoitaa osoiterekisterin päivittämisen.

Osoiterekisterit kannattaa ehdottomasti päivittää ennen suurta markkinointia tai postitusta. Jos asiakasrekisterisi on vuodenkaan vanha, tiedot saattavat olla monen kohdalla vanhentuneet.

Asiakasrekisterin päivityksellä säästät postimaksuissa ja painokustannuksissa: postitat viestisi vain olemassa oleviin osoitteisiin. Päivitämme sekä kuluttaja- että yritysosoiterekisterit.

Oikealla kohderyhmällä tavoitat oikeat henkilöt

Osoiterekisterin suunnittelussa kohderyhmän segmentointi on olennaista, jotta markkinointiviestisi tavoittaa oikeat henkilöt. Autamme suunnittelemaan osoiterekisterisi niin, että yrityksesi voi keskittyä ostovoimaltaan tarkkaan valittuihin asiakasryhmiin, jotka ovat liiketoimintasi kehittämisen kannalta aidosti potentiaalisia.

Oikein segmentoitu osoiterekisteri tehostaa markkinointia.

Osoiterekisterin analysoinnilla löydät helposti uusia potentiaalisia asiakkaita

Voimme analysoida jo olemassa olevan osoiterekisterin ja määrittää yrityksen tyypillisen asiakkaan. Tämän jälkeen seulomme yritys- tai kuluttajarekistereistä samankaltaiset kohteet ja voit kohdistaa viestisi juuri sinulle potentiaalisille uusille asiakkaille.

Ohjeet osoiterekisterin turvalliselle toimitukselle löydät täältä.


Ota yhteyttä ja pyydä tarjous – nopeaa ja laadukasta palvelua!


Osoiterekisterit