Tavoita uusia asiakkaita oikeanlaisen osoiterekisterin avulla

Tarvitsetko uusia asiakkaita tai kaipaavatko käyttämäsi osoiterekisterit päivitystä? Meidän kauttamme saat kohderyhmääsi vastaavat osoiterekisterit, oli kyseessä sitten yritysten tai kuluttaja-asiakkaiden osoitteet. Oikein rakennetun rekisterin avulla tavoitat asiakkaasi tehokkaasti ja kohdennat markkinoinnin oikeille vastaanottajille.

Voit toimittaa meille jo olemassa olevan osoiterekisterin analysoitavaksi ja päivitettäväksi tai voimme rakentaa kokonaan uuden rekisterin haluamasi kohderyhmän mukaan. Analysoimalla tyypillisen asiakkaasi voimme määritellä kohderyhmän erittäin tarkasti ja hakea vastaavia asiakkaita. Ota yhteyttä, niin käydään tarpeesi yhdessä läpi!

Näin projekti etenee

1

Ota yhteyttä JP Postitukseen  

2

Käymme kohderyhmäsi ja tarpeesi läpi ja määrittelemme, millä kriteereillä osoiterekisteri kasataan (esim. maantieteellinen alue, ikä tai yrityksen toimiala) 

3

Määrittelemme myös osoiterekisterin koon 

4

Tilaamme osoitteet eri tietokannoista  

5

Jos haluat meidän täydentävän jo olemassa olevaa osoiterekisteriä, toimita tiedot meille oheisen linkin kautta 

6

Hoidamme myös markkinointimateriaalien postituksen puolestasi 

B2B ja B2C osoiterekisterit

Yritysten osoiterekisterit (B2B)

Voit valita kohdeyritykset osoiterekisteriin erilaisilla kriteereillä. Kohderyhmää voi rajata esimerkiksi alueen, toimialan, henkilöstömäärän, liikevaihdon, yrityksen tunnuslukujen tai luokitustietojen perusteella. Kohderyhmään voi poimia esimerkiksi kaikki tietyn toimialan yhden tai kahden hengen yritykset, jotka toimivat tietyllä maantieteellisellä alueella.

Kuluttajien osoiterekisterit (B2C)

Digi- ja väestötietoviraston osoitteista voimme määritellä kohderyhmän esimerkiksi iän, sukupuolen, lasten lukumäärän, kielen, paikkakunnan, asumismuodon tai rakennustietojen perusteella. Kohderyhmä voi olla vaikkapa lapsiperheet, mökkiläiset, muuttajat tai vaikkapa kaikki 40-60-vuotiaat miehet, jotka asuvat öljylämmitteisessä omakotitalossa.

Traficom ajoneuvorekisteri (B2C)

Liikenteeseen ja ajoneuvoihin liittyvät osoiterekisterit tarjoaa puolestaan Liikenne- ja viestintäviraston Traficom. Ajoneuvorekisterin tietoja voi hyödyntää muun muassa ajoneuvon merkin, mallin, iän, katsastusajankohdan tai käyttövoiman perusteella. Markkinoinnin voi kohdentaa joko omistajalle tai haltijalle.

Tee asiakasrekisterin päivitys säännöllisesti

Jos sinulla on jo asiakasrekisteri, se kannattaa analysoida ja päivittää säännöllisesti, mutta etenkin ennen suurta markkinointia tai postitusta. JP Postitus hoitaa rekisterisi ajan tasalle pitkällä kokemuksella.

Jos asiakasrekisterisi on vuodenkaan vanha, tiedot saattavat olla vanhentuneet. Asiakasrekisterin päivityksellä säästät postimaksuissa ja painokustannuksissa, sillä postitat viestisi vain ajantasaisiin osoitteisiin. Päivitämme sekä kuluttaja- että yritysosoiterekisterit.

Toimita päivitettävä aineisto tämän linkin kautta »

Oikein segmentoitu osoiterekisteri tehostaa markkinointia.
Oikein segmentoitu osoiterekisteri tehostaa markkinointia.

Ota yhteyttä JP Postituksen ammattilaisiin

Me autamme sinua suunnittelemaan osoiterekisterisi niin, että yrityksesi voi keskittyä vain niihin asiakasryhmiin, jotka ovat liiketoiminnan kehittymisen kannalta aidosti tärkeitä.

Meiltä saat myös paino– ja tulostuspalvelut sekä postituksen kätevästi samasta paikasta. Olemme asiakaslähtöinen ja joustava kumppani, joten saat kauttamme aina parasta palvelua. Kysy lisää!